torstai 5. kesäkuuta 2008

Suomalaisuuden perusnäkyjen äärellä





"Mieheni on kova uppoutumaan omiin juttuihinsa, eli voi istuskella puoli vuotta joka illan tietokoneella ja hoitaa kotitilaansa liittyviä asioita siskonsa kanssa.

En ole asiasta mitään sanonut, mutta perheessämme on 5-lasta ja minun kaikki aika menee lapsille ja miehelleni. Olisi kiva joskus saada vastakaikua.
Makuuhuoneessa kaikki on kunnossa[uudet verhot?-Blokkaajan kommentti], mutta minulle se ei kyllä oikein riitä.

Tänään on syntymäpäiväni jälleen kerran olen yksin lasten kanssa.
Mies on kotonaan käymässä, lähti la aamuna ja illalla soitin onko tulossa saunaan, silloin hän kertoi jääväsä kotiinsa yöksi, veroilmoituksen teko oli kesken.......eipä ole kukaan muistanut minua tänään.

Ei ole kyse siitä että meillä olisi mitään riitaa.....joskus kun kysyn voitaisko suunnitella yhdessä jotain, voin saada vastauksen vihaiselta mieheltä ÄLÄ ALA NALKUTTAMAAN. Ja mitään en muuta sanonut.

Viime viikonloppuna lapset olivat syöneet kaapista suklaarusinoiden loput ja mies alkoi siitä minulle paasaamaan. Sanoin, että kaapissa on karkkia vaikka kuinka olen sitä sinne ostanut senkun syö.
Sitten olinkin vitun kusipää........
Niin ja lapsista kohta 2 täysikäistä pienimmät 4v."